12 lipca 2015

Cześć i czołem!

Pierwszy post, pierwsze wątpliwości :D W zasadzie nie jest pierwszy w życiu - tworzyłam już kilka blogów, ale najwięcej serca włożyłam w blog klubowy - ten tutaj. Współtworzyłam go z właścicielką klubu, ale jak to niekiedy bywa wszystko się rozpadło. Nie wytrzymałam długo. No bo jaki sens ma robienie screenów tych świetnych chwil, gdy nie ma się gdzie ich wstawiać. A więc oto jestem. Zainspirowana Julią, którą zapewne znacie stąd (klik) założyłam swojego osobistego, niemalże prywatnego bloga. 


Jak nazwa bloga wskazuje - nie będzie to zwykły, oklepany blog z kolejnej dziwnej gry. Postaram się odkryć przed wami, przed sobą inne oblicze Star Stable, Wykorzystanie błędów gry (nie, już się ich nie boję!), wspaniałe przygody, chwile gdy płaczemy ze śmiechu, i ostra rywalizacja.. to będzie kwintesencją tej strony. 


Świetne wyprawy, ekstra widoki? No, mam nadzieję że uda mi się tu wszystko uchwycić. Oczywiście nie liczę na wielką aktywność i oglądalność. Założyłam go głównie dla siebie, by móc gdzieś zaistnieć i uzewnętrznić te momenty do których będę mogła kiedyś wrócić. 


Już pewnie każdy zauważył, że częstym gościem tutaj będzie Julia. Znamy się od kilku, kilkunastu długich miesięcy i wiadome że będzie jej tutaj dużo :D Zapewne sporo będzie też klubu - North Winners w którym jestem od dłuższego czasu. Z praktycznych informacji jeszcze wspomnę o zakładkach blogowych, które są w trakcie realizacji. Stopniowo będą się pojawiać kolejne i oczywiście będę o wszystkim na bieżąco informować.

Ściskam i buziam, Lor! x

7 komentarzy:

  1. Będę wpadać ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog, podałam do zakładek w telefonie :)

    Courtney Bluetree (będę się podpisywac ~Cou)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę dołączyć do klubu czy obecnie macie zajęte miejsca?

    OdpowiedzUsuń