7 sierpnia 2015

Powrót do przeszłości.. czyli latanie nad Jorvik!

Dzień dobery! :)
Dzisiaj będzie trochę wspominkowo. Konkretniej chodzi mi o pewne wyprawy, poza granice terenów które znamy na co dzień. Miałam okazję odzyskać te screeny z bloga Enigma Fighters, który niedługo będzie usuwany. Odzyskałam je, ponieważ kiedyś w obawie przed dostaniem superhipergroźnego bana po prostu usunęłam posty w których one się zawierały. Dziękuję Julci która mi ten sposób zdradziła i bez zbędnego pitolenia, zapraszam :D 



Inne spojrzenie na tereny wokół Urodzajnych Hrabstw (do których dostał się już prawie każdy ;-;) 


No i oczywiście słynna siedziba Dark Core! Tutaj przebywa mój Justin 


Stajnia Jorvik. I Boska Lor stąpająca po wodzie ^^!



Małe selfie na tle UH. Jest noc, ale okulary tajniaka muszą być 8)


GHV z lotu ptaka, świetnie wygląda nieprawdaż? :D Zawsze podobały mi się te urocze domki, ale z tak wysoka wyglądają uroczo *-*


A to? Kto wie. Niby zamarznięte jezioro.. w DUD. Ale zupełnie go nie przypomina. Może to po prostu błąd tekstury, a może coś zupełnie nowego :o 


Rzut oka na UH tym razem w dzień. Nie mogę się doczekać kiedy 'legalnie' będziemy mogły tam wjechać! :D 



Słynna wyspa koni na którą każdy chce się dostać. Średnio wierzę w to, że konie tam są supi szczęśliwe. Ja nie byłabym, jedząc tylko piasek :c



I ostatnie screeny pokazujące jak duże jest nasze SSO. Wyobraźcie sobie wkład grafików w tą grę i to, że jest to powiększane na bieżąco. Owszem, mają mały team - ale to co stworzyli jest godne uwagi! :D 

Wszystkie screeny, jak już wspominałam są z bloga Enigma Fighters mojego autorstwa. Podpisów nie zmieniałam, oczywiście. Robione były na początku wiosny, kiedy ten sposób 'latania' nie był zbytnio popularny więc tym bardziej cieszę się że je odzyskałam. A na koniec mały smaczek, dedykowany Sam. :*


PS. Dziękuję za ponad 1000 wejść na bloga! W tak krótkim czasie to dla mnie super informacja :')

12 komentarzy:

  1. Um... a nad ten Wulkan w Dolinie Popiołów, da się dolecieć? ;v
    I tak btw, fajny post, a wejście Ci się należą. (zapewne wszyscy, po zamknięciu bloga Melissy szukają oparcia X"D)
    Jedyne co bym zmieniła w blogu, to może nagłówek... te litery może wyciąć z jakiegoś screena z SSO, to by dało ładny akcent kolorystyczny.. i tego konia ciemniejszego może... :P

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za rady. Zamierzam od kilku dni całkowicie zmienić wygląd bloga na żywszy i bardziej kolorowy :)

      Usuń
  2. Las starej Sam XDDD To mnie tak rozśmieszyło :DD xDD



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh te wspomnienia z wycieczek w EF :') Trzeba to kiedyś powtórzyć C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za smaczek
    PS. Jestem młodsza od cb starucho

    OdpowiedzUsuń
  5. Lor... twój Justin ? ... /Justine Paparoad z klubu ( Bieber :3)

    OdpowiedzUsuń