17 sierpnia 2015

Q&A - czyli SSO'we pytania i odpowiedzi [NOMINACJA]

Tak jak obiecywałam, przybywam.. z czymś takim. Do wykonania tego Q&A nominuję:



Pamiętajcie o nominowaniu kolejnych osób. Ilość jest dowolna. Czyste pytania znajdziecie na samym dole posta. Powodzenia!

  • Jak zaczęłaś swoją przygodę z Star Stable Online?
Zupełnie przypadkowo. We wrześniu 2014 roku trafiłam na facebook'ową reklamę SSO i będąc zwyczajnie ciekawą weszłam i.. wsiąknęłam :o

  • Ile już grasz? Czy miałaś jakieś przerwy?
Jak już wspomniałam wyżej gram od 09.2014r. Nie jest to dużo, aczkolwiek zdążyłam już sporo osiągnąć w grze zważając na to że praktycznie codziennie grałam po kilka godzin. Jedyna przerwa jaką miałam to ta podczas matur gdy po prostu chciałam się skupić na jej zdaniu. 

  • Ulubione miejsce w SSO (opcjonalnie zdjęcie)

Oczywiście sad jabłkowy niedaleko Valedale. Spędziłam tu mnóstwo czasu podczas wykonywania misji, i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. :D

  • Według Ciebie, co powinno być dodane do gry? (np. pogoda, większa stajnia itp.)
Mam wiele pomysłów, które ciągle mi gdzieś ulatują. Definitywnie powinna być to pogoda - deszcz, burza, upał, mgła. Myślę że wprowadziłoby to trochę realizmu bo teraz SSO jest jak Sims 3 bez dodatku 4 pory roku :D. Większa stajnia też by się sprawdziła, sama mam obecnie więcej niż 10 koni. Innym pomysłem może być też dodanie godziny wysłania wiadomości prywatnej i na chacie. No i oczywiście możliwość robienia reputacji w JCP czy w Zajeździe u Wilka. 

  • Czy poznałaś w SSO kogoś wyjątkowego?
Oczywiście! Poznałam mnóstwo świetnych osób, mimo założenia że gram w SSO sama. Jak widać nie udało mi się to :/. Mój obecny klub wręcz pęka w szwach od takich ludzi, między innymi Sam jest jedną z nich. Oczywiście osobą którą najdłużej znam w mojej konnej karierze to Julia Wilknight, z którą również utrzymuję kontakt poza grą. 





  • Koń z gry który skradł Ci serce (opcjonalnie zdjęcie)
Fiordy! Mam dwa w swojej kolekcji i nie wyobrażam sobie gry bez nich. 


Więcej moich koni znajdziecie w tej zakładce.

  • Najlepsze wspomnienie, chwila z Twojego klubu (jeżeli do jakiegoś należysz)
Należę do klubu North Winners. Oczywiście wszelkie dżamprezy i dyski są nasze. Zabawa bez nas to nie zabawa 8). Wystarczy chwilka na porządne odpicowanie się w eleganckie ciuszki i.. jedziemy! D:




  • Ulubione mistrzostwa & ulubiony wyścig
Oczywiście ulubione mistrzostwa to Srebrna Polana. Długie, średnio wymagające ale pełne pułapek. Medali z nich już troszkę mam, przyznam się nieskromnie. Co do wyścigu to bez dwóch zdań beczki Marleya! Krótki, wymagający skupienia i zwinności. Kwintesencja moich umiejętności 8)


Póki co, to tyle. Mam nadzieję że się spodoba i że jako tako jest to odskocznia od zwykłych postów. xoxox!


[PYTANIA]






  • Jak zaczęłaś swoją przygodę z Star Stable Online?
  • Ile już grasz? Czy miałaś jakieś przerwy?
  • Ulubione miejsce w SSO (opcjonalnie zdjęcie)
  • Według Ciebie, co powinno być dodane do gry? (np. pogoda, większa stajnia itp.)
  • Czy poznałaś w SSO kogoś wyjątkowego?
  • Koń z gry który skradł Ci serce (opcjonalnie zdjęcie)
  • Najlepsze wspomnienie, chwila z Twojego klubu (jeżeli do jakiegoś należysz)
  • Ulubione mistrzostwa & ulubiony wyścig
  • 2 komentarze: