10 sierpnia 2015

Wulkan Garnoka, podróże i zdjęcie miesiąca


Witajcie w ten niepiękny, cholernie upalny dzień, który sprawił że chcę iść do piekła się ochłodzić. Nocuję w lodówce, piję skruszony lód a obok mnie są trzy wiatraczki które ciężko pracują bym się nie rozpłynęła. Zanim jednak wyparuję, przejdźmy do rzeczy! *ekhem*

Dużo jeszcze przede mną i przez Julią - jak wiecie specjalizujemy się w odkrywaniu wszystkiego co ciekawe i niedostępne w tej zapyziałej grze. Okazuje się jednak że nie wszystko zwiedziłyśmy co spotkało się z (przynajmniej moim) ogromnym oburzeniem. Ostatnio wpadłam przypadkowo na ciekawy screen pewnej dziewczyny z zagranicy, pokazujący wulkan. Ale wulkan? W Dolinie Ukrytych Dinozauruf? No niemożliwe. Po wielogodzinnej gonitwie myśli (przez którą prawie wykitowałam, bo jest tak gorąco że mi się mózg przegrzewa) postanowiłam to sprawdzić z Julgiem, który ochoczo mnie tam zaciągnął. 

Jak wiecie u nas wszystko rozpoczyna się od solidnego przygotowania i zgłębienia teorii.. Taa. Chciałabym :D. Najpierw ogarnęłyśmy bug który umożliwia usunięcie nam mgły z DUD (znajdziecie go pod tym linkiem) i.. wyruszyłyśmy! 

OTÓŻ NIE. Wybrałyśmy się tam w NOCY, z MGŁĄ. Wyrywając sobie włosy z głowy, bo to było o wiele trudniejsze niż przypuszczałyśmy. Oczywiście nic nie zobaczyłyśmy ale "zabawa" była przednia xD


Dopiero potem ogarnęłyśmy całą sprawę i postanowiłyśmy powtórzyć nasz wyczyn dnia następnego. Już z odpowiednim bugiem i wiedzą oczywiście. o-o




Śpiewając piosenki, truchtałyśmy aż do kolejki na której okazało się.. że cały nasz plan szlag trafił. Konie teleportowały się do niej psując nasz bezmgłowy bug ._. Po kolejnej już próbie dotarłyśmy do połowy.. gdzie Julka wyparowała. I tak jakieś hm.. kilka razy? Wspierając ją dzielnie, wspięłam się na górę i w końcu kiedy mój towarzysz do mnie dołączył przed zrobieniem pierwszego screena znów. Ją. Wywaliło. [*] 



Rzeczywiście - wulkan sobie stał. To tylko wzbudziło moją chęć na dalszą część fabuły która będzie miała swoje rozwinięcie dopiero po wakacjach. Czekam niecierpliwie! :o



Z cyklu 'moja wena jest nieobliczalna' - czyli jak spie*lić ładne zdjęcie. :D No cóż. Bywa.

Idę się oddać całkowicie Harremu Potterowi. W sensie nie dosłownie. Filmom. Eh nie ważne.

XOXO!

6 komentarzy:

  1. Ja obecnie czytam(czytałabym, gdybym zabrała ją na wakacje... ale się nie zmieściła do walizki) Tolkienowskiego Władcę Pierścieni "Dwie Wieże".

    Wracając do wulkanu... wszyscy mówią, że to Wulkan Garnkoka... ale w pewnym queście Burmistrz Srebrnej Polany, mówił, że on jest na południe od Moorland i że go rozsadziło(tylko chole*a co to napisała, wie, gdzie to jest, bo ja tam nie widzę żadnej dziury), więc wiesz...

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha :D Też oglądam Harry'ego Pottera, na razie 6, bo muszę przeczytać 7 część xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam HP jeszcze w podstawówce :D Teraz co rok sobie odświeżam filmy *-*

      Usuń
  3. Pomysł na gify był świetny *-* Świetnie opisane C:

    OdpowiedzUsuń