20 września 2015

Wejście smoka, czyli powrót po latach!

..Może nie po latach, ale jednak sporo czasu minęło. :D

Cześć i czołem! Zanim cokolwiek zacznę pisać, wstawiać i przynudzać należy wam się parę wyjaśnień. Miesiąc bez bloga - bo prawie tyle minęło - zleciał mi bardzo szybko. Wreszcie zaczęło się coś dziać w moim życiu, nawet nie wyobrażacie sobie ile zdążyłam przez ten czas zrobić. Po pierwsze urlop, czy jak tam wolicie wakacje. Pisałam o nich w poprzednim poście, no i tu za bardzo nie ma co się rozwlekać. Było miło ale się skończyło.. Lecz! Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Po powrocie zajęłam się robieniem swojego prawka. Prawka! Jazdy! Uwierzycie. Jestem już w połowie jazd, i niedługo na drogi wypełznie profeszjonalny kierowcza rajdowy Lor. Strzeżcie się 8). Poza tym miałam kilka spraw typowo papierkowych związanych z moimi studiami (które oemdżi zaczynają się za kilkanaście dni). Ogólnie - było tego sporo. 

 Miałam mało czasu na grę, co nie oznacza że porzuciłam ją całkowicie. A wręcz przeciwnie! Tumdumdum - Lor zamierza kupić LT. Nie mam pojęcia czemu nie zrobiłam tego wcześniej, bo już dawno by mi się to zwróciło. Możliwe że Lorraine zakupi LifeTime z pewną osóbką, co by ją strasznie cieszyło. Brak stresu o koniec SR, cotygodniowe SC.. żyć nie umierać. Wszystko okaże się w trakcie planowania, a co za tym idzie na pewno zrobię to podczas doublecoins'ów. O wszystkim będę informować, bo zapewne będzie dzika dżampreza gdy już to zrobię :D.

Uh.. już mnie bolą palce. Dla tych którzy jeszcze czytają, dorobiłam się trzech, nowiuśkich koni. Niedługo pojawią się w zakładce do tego przeznaczonej. Ale co jest w tym nadzwyczajnego? Wśród nich jest.. tumdumdum. Kuc. Taaak, Lor która się przed nimi broniła niemal pół roku w końcu to zrobiła! Ową zbrodnię popełniłam z Sam (o z tą tutaj o tu), która ma podobnego kuca o podobnym imieniu. W końcu będę mogła hasać na cs pony i w ogóle. Klocki rzondzom. A przynajmniej będą jak je wytrenuje. 

W dzisiejszym poście uraczę was zbiorem przypadkowych, starych (już) screenów które znalazłam w folderze zdziebko przypadkowym. Endżoj dis szoł.


Czuć Halołin. Którego nienawidzę. Odwieczny hejt Halołin, łączmy się!


Takie tam, artistik.


Słit bliźniaczki na słit morganach.


Dawno tam nie byłam :o! Ostatnio urządzałam sobie wycieczki do dawno nieodwiedzanych miejsc.





Mały mÓrek klubowy, który przejmuje coraz więcej klubów. Jesteśmy prekursorem! 









Przygody nocą z Julią - zawsze na propsie 8)


No i na koniec nasz upragniony cosplay dla ułomnych. Tak. To Walter i Jesse! Pozdrawiam cieplutko i milutko fanuf BB. Których tu nie ma. Ale trudno. Nawet konie nam się kłaniają. 

Do następnego, buziiiii. 

10 komentarzy:

  1. Droga Bożenko,
    Jako wierna fanka Twojego bloga z utęsknieniem czekałam na nowe posty. Niezmierna była radość wypełniająca me serce, kiedy ujrzałam nowy post napisany przez Twoją niezwykłą osobę. Jesteś niczym uroczy kwiat o pięknej woni unoszonej przez ciepły powiew letniego wiatru w sierpniowe popołudnie.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku, Grażyna.


    PS. Wszystko w porządku.
    PS2. Nasze konie się nam nie kłaniają, tylko zniżają do naszego poziomu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Grażynko,
      Miło mi widzieć że mój post trafia do twego serduszka. Ściskam Cię cieplutko i mam nadzieję że zostaniesz tu na dłużej.

      Pozdrawiam również, spędź ten dzień radośnie, Bożenka.

      Usuń
  2. Wowow... ambitna się znalazła... szalona jak Szalony Kapelusznik i bystra jak woda w klozecie. X"D
    Ty idziesz na Bio-Chem, czy jaki? Jeśli Bio-Chem - serio... kłaniam się. ;-;
    Zazdro, że możesz grać na SSO... ja mam problem(jak wielu innych graczy), że nawet nie mam przycisku "Graj"(pulpit).. ale co ja się będę rozwodzić, każdy ma swe problemy. .-.
    Ja nie wchodzę na bloga Juli Wilknight, bo zawsze mi jakieś wirusy tam wyskakiwały, zawsze to ignorowałam.. do czasu... aż wyświetlił mi avast "zablokowano konia trojańskiego"... zawału dostałam. Pozdro. >o<
    O.o BB? Co to? Pierwsze słyszę... gra, film, komiks, czy co innego jeszcze? D'X

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie nie, na żaden biolchem się nie wybieram :D. Jestem humanistką, wybieram się na bezpieczeństwo wewnętrzne. Możliwe że potem zrobię jakąś szkołę wojskową.
      Dziwnie że Ci wyskakują na jej blogu wirusy :o. Tak w ogóle to nie polecam avasta tylko avg - najlepszy antywirek evah.
      BB - Breaking Bad. Serial taki. DLA DOROSŁYCH! No. XDD

      Usuń
    2. Ah! I jeszcze jedno. Nie ma studiów biolchem - są bardziej szczegółowe, jak np medycyna, biotechnologie i tym podobne :D

      Usuń
    3. Kur.a, pomyliłam z liceami. XDD
      Jak to mawia ma nauczycielka od Polskiego: Humaniści są potrzebni na tym świecie.. ale bez przesady(zapewne sama sobie by wystarczyła.. ;-;)
      :o Oks.. to ja teraz sobie poszukam... dziękować za rade. ;d
      Breaking Bad? XD jaki wymowny tytuł, serio. E tam, dla dorosłych, wszystko jest dla ludzi(dążę do zrównania poziomu "dzieci" i "dorosłych"). B')

      Usuń
    4. Uwierz mi, że osoby młodsze nie zrozumiałyby wiele wątków w serialu tego typu, pomijając już fakt, czy to w ogóle by je zainteresowało. :D

      Usuń
    5. Xd U... jak tak, to wierzę na słowo.
      #siedzi.na.książce.oraz.zeszycie.z.polaka.aby.zapomnieć.o.zadanym.opowiadaniu.

      ~Pozdro.

      Usuń
  3. Cieszę się że wróciłaś :)
    Nie wiem czy już dziękowałam za dodanie mojego bloga do polecanych, a więc robię to teraz i proszę o zmianę linku na:
    diary-starstable.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń