27 września 2015

Moja rocznica z grą i nadchodzące nowości!

Hejejejejej. Znów kilka dni przerwy, wiem. Ale teraz już niestety tak będzie. Za kilka dni zaczynam studia no i cóż.. to będzie moim priorytetem.

Przechodząc do rzeczy! *ekhem*. Sso zaplanowało dla nas multum rzeczy na nadchodzącą jesień i jak zapewne już wiecie będą zaiste wyborne. Po pierwsze - prowadzenie konia. To zapewne było spowodowane prośbami graczy (co znaczy że jednak nas słuchają.. w jakimś stopniu). Nie jestem jakoś mega podekscytowana tą nowością. Po prostu nie będę mieć do niej żadnego zastosowania. Po kilku dniach po prostu mi się znudzi. :D

Coś co Lor lubi bardziej to oczywiście nowy teren! Jak udało się wywnioskować z dzisiejszego filmiku.. 

..będzie to PUH! Południowa część Urodzajnych Hrabstw. Szczerze to nie mogę się doczekać, choć i tak przemierzyłam pieszo sporą część owego zamkniętego (jeszcze) terenu. Mam jeszcze teorię w której to otworzona zostanie wyspa a nie stricte tereny położone pod UH. Przecież to będzie Fort, a wiadomym jest że taki najczęściej znajduje się nad wodą (podobnie jak z Fortem Pinta). Zapewne dostać tam się będzie można wyłącznie promem. Albo... (i ta wersja podoba mi się najbardziej), zostanie otworzony calutki zamknięty teren na południowej części mapy. To by było coś ekstra :o. 

Coś co wszyscy już zauważyli - 4 urodziny SSO. Dostaliśmy wyborne kody na 100sc każdy, więc narzekać nie można. Chociaż słyszałam że rok temu świętowanie było o wiele bardziej urozmaicone, lecz nie mi to oceniać gdyż wtedy Lorraine dopiero raczkowała w tej grze.
Jak wskazuje temat posta - tak. Lor dzisiaj też coś świętuje. Może nie konkretnie dzisiaj ale na pewno 1 października. Wtedy albowiem zakupiłam swojego pierwszego Star Ridera :D. Jestem już tu rok i nie zamierzam się na razie żegnać i rozstawać z tą rozrywką na poziomie studentki. Być może moim 'urodzinowym' prezentem będzie wspomniane post temu LT. Hyhy. 

Nie umknęło wam pewnie też to, że do gry zostaną dodane dwie nowe rasy koni. I jedną z nich na sto procent będzie Shire. Niezmiernie się ciesze, bo uwielbiam ciężkie, masywne konie i mam szczerą nadzieję że będą równie piękne jak w rzeczywistości. 

Pozostaje nam tylko czekać na te wszystkie nowości (oraz nowy launcher!) i być cierpliwym. A póki co zadowólcie się moimi słit skrinami. 



Kto nie kocha bugów w grze? :)))


Kto nie kocha grupowych segzów? :)))







Któż nie kocha romantycznych schadzek na romantycznym balkonie z romantyczną atmosferą?!



Ja. Bo Sam mnie tam zawlokła siłą.



I nawet nie postawiła mi kebsa.


Ciota.

4 komentarze:

  1. E.. szczęśliwych urodzin na SSO. Xd
    LT... abyś je miała.. ;; (ZAZDROOOOO D'X)
    I.. no nie wiem.. xd

    Ja też nie lubię b'romantic spotkań. >.>


    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając życie rozmyślę się z tym LT ._.
      Może Julia mnie powstrzyma i zmusi do kupna.
      Liczę na nią. :D

      Usuń