28 listopada 2015

Rocznica z Julgiem i sprawy klubowe!

Cześć i czołem! Nie chcąc pitolić niepotrzebnie o głupich rzeczach przechodzę do sedna. Post będzie poświęcony dwóm dosyć istotnym sprawom.. Może najpierw zacznę od tych dotyczących klubu Opal Hearts. Drogie dziubki, cały klub przenosi się na.. 


EMERALD FOREST!


..Oczywiście zostało to przedyskutowane z większością członkiń, i myślę że dobrze nam się będzie tam grało. Wszystkie pytania kierujcie do Julki lub liderek, czyli mnie i Sam.

Drugą klubową sprawą jest nasza grupa na fb. Sugestia Montany dała nam do myślenia, i już dzisiaj funkcjonuje ona pod nazwą Opal Hearts. Jest ona grupą zamkniętą więc żeby cokolwiek w niej zobaczyć trzeba do nas dołączyć. Tutaj kieruję się bezpośrednio do dziewczyn z OH. Prosiłabym o założenie chociażby fikcyjnych 'starstablowych' kont i dojście do nas. Ułatwi nam to kontakt i ewentualne zapytania, wyprawy, czy cokolwiek tam chcecie :D

Trzecią i już ostatnią klubową sprawą jest nasz.. blog! Otóż to. Trochę się do tego zbierałyśmy (pfft, dalej to robimy) ale w najbliższej przyszłości Opal Hearts będzie miało również swojego bloga. Oczywiście będziemy musiały popracować nad liczebnością klubu jak i aspektem wizualnym. Ale, że tak powiem - stay tuned. 

No i dotarliśmy aż tutaj. To dla mnie nawet ważny dzień albowiem dokładnie rok temu - 28.11.14 - poznałam moją Julencję.Może brzmi dziwnie i w ogóle - o co kaman, ale trudno. Rok zleciał mi bardzo szybko, a ze zwykłej znajomości klubowej zrobiła się całkiem solidna internetowa przyjaźń :D 




Byłyśmy na niezliczonej ilości cs i wyścigów - od zawsze lubiłyśmy rywalizację i całkiem nieźle nam szło 8)



Spędzałyśmy na SSO ranki, popołudnia jak i.. noce ._.



Pieszo przebiegłyśmy chyba z tysiąc starstablowych kilometrów, nie sądzisz? :D



Zwiedziłyśmy każdy możliwy zakamarek gry - czasem szło nam to sprawnie, czasem z wieloma wpadkami.. Sama wiesz jak bywało :D 



Robiłyśmy bardzo dużo dziwnych rzeczy. Bardzo. Dużo. Dziwnych. Rzeczy.



A przez cały ten czas byłyśmy bardzo.. blisko.. siebie.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Powtarzam - bardzo blisko XD



Podziwiałyśmy pikselowe widoczki..



Urządzałyśmy dzikie, samotne party..



I zawsze trzymałyśmy się razem!



Zwiedziłyśmy dziesiątki klubów.. W niektórych bywałyśmy jeden, czy dwa dni. Ale zdarzały się też wyjątki. Jeden nawet stworzyłyśmy razem z Sam :D!



I choć czasem nie było czasu na grę.. zawsze był czas na rozmowy do 4 nad ranem ;-;


No i w ogóle.. jesteśmy the best :D Prawda? :o

Uh.. i żeby nie zrobiło się zbyt ckliwie i romantycznie skończę tutaj.Do następnego postu! xoxo



15 komentarzy:

  1. XD B'romantic.. najlepszego.. ;v

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko nie związane z sso
    Jak zakładałaś bloga?
    Na blog spocie?
    Plis odpowiedz
    Pozdrowionka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. FB paskudnie nie przyjmuje do wiadomości, że moje nazwisko to Archhand :C No cóż, muszę sobie wziąć jakieś inne i napiszę tu jakie, żeby było wiadomo że to ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i tak mi nie działa, nawet z jakimś polskim nazwiskiem :( ale próbuję i nie mogę założyć tego konta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lor...
    Miiiłość roooośie woookół naaas~
    ~Anieł Grinstar

    OdpowiedzUsuń
  6. kotleciku kiedy post o mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bułeczko, pamiętasz date naszego pierwszego spotkania?







      bo ja nie

      Usuń
    2. licz od dnia pierwszej wiad na fb XD

      Usuń