21 listopada 2015

Epona i 18 lvl!

Witajcie misiaczki. Przychodzę do was z niezaskakującymi wieściami - nasze UH, zwane teraz Eponą wkroczyło do SSO zaledwie kilka dni temu. Nie będę tu za bardzo się  rozwodzić na jej temat, bo mam pomysł na pewną serię postów, o sekretnych lokalizacjach i ewentualnych gwiazdkach czy ciekawostkach. Zobaczę czy to w ogóle wypali i czy będę miała czas to zrealizować. 

Przechodząc bardziej do sedna - jak dla mnie Epona jest najbardziej dopracowanym terenem w Star Stable. Od postaci (które mają nazwiska, dobrane ubrania i  w większości przypadków się poruszają), po roślinki, do budowli. Nie mówiąc już o ilości questów które tylko czekają na wprowadzenie ich w życie. Założę się że będzie nowa reputacja rybacka no i oczywiście kontynuacja fabuły na co czekam z utęsknieniem. 

Również dopiero teraz doceniłam moje lt - nie martwię się kompletnie o brak sr, spokojnie czekałam na otwarcie terenu no i możliwość zmieniania stajni kiedy tylko się chce bez obawy o to że zmieni się ona na Moor za miesiąc. Co za tym idzie zmieniłam ją na Nową Grań która jest przeeeeurocza! 

Na razie nie chcę wam spamić przypadkowymi screenami, ale postanowiłam zrobić gifa z samego questa dostania się do Epony. Jedynym mankamentem tego całego przedsięwzięcia jest brak Hermana w jego domu. A co za tym idzie.. nie mogę zrobić wszystkich zadań u babeczki z GED. Ooopsik. (Btw, zwiększyli ilość expa więc jak ktoś jeszcze nie robi tam reputacji to polecam gorąco - nigdy nie wiadomo kiedy to się zmieni!)



Genialnym był pomysł z kompasem i szukaniem tych magicznych kamieni. W końcu coś oryginalnego! To przejście pełne pułapek też nie było zbyt banalne, a za to nie było to coś oklepanego jak samo otwarcie bramy. Oczywiście to też się odbyło, bo bram naliczyłam (chyba) cztery, a każda miała swój kod - i nawet to mi się wydało fajnym pomysłem. 

Obiecałam brak spamu przypadkowymi zdjęciami z Epony ale nie mogłam się powstrzymać. Usunęłam z nich wszystkie ukryte lokalizacje i znalezione gwiazdki bo nie chcę 1. psuć wam zabawy, bo być może sami chcecie je odkryć, 2. zrobię oddzielny post który w pełni im poświęcę jak wszystkie je odkryję. A więc, wszystkie je robiłam w przeciągu dwóch dni, z czego raz towarzyszyła mi Fanni i Sam, a później wędrowałam samotnie odkrywając powolutku co gdzie się znajduje. Oczywiście zrobiłam już wszystkie możliwe zadania na dzień dzisiejszy, i odblokowałam dwa wyścigi - ten w Księżycowym Sierp..iu? i ten na Wyspach Zachodzącego Słońca (tam są takie kawaiiii owieczki, polecam). 



Pozostaje mi jedynie czekać na resztę zadań, dobijać reputację tam gdzie się da (nieszczęsne dud) no i dotrenować mojego biednego Shire. No i podsumowując - Epona zrobiła na mnie duże wrażenie, i nie mogę się doczekać ogromu (mam nadzieję) zadań. Więcej zdjęć znajdziecie jak zwykle na blogu Julki - o w tym miejscu i tutaj. Ściiiiiiiiiskam motzno, busssiaczki, Loooor. :D


PS. Tak, mam 18 lv!



12 komentarzy:

  1. Prawie wszystkie postacie się ruszają... no.. prawie.. a te które się kompletnie nie ruszają, to między innymi ta dziwna pani Ninja z Nowej Grani. X"DDD

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki trzeba mieć level by się dostać do epony?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 17 lvl prawie w połowie i nie mam Epony :( co mam robić??

    OdpowiedzUsuń
  4. Ka wczoraj wbiłam 16 lvl i nadal nie mam epony. Co mam zrobić żeby mieć epone?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 18 poziom 0 zadań i brak epony, co zrobic?

    OdpowiedzUsuń