24 kwietnia 2016

Jestem odkrywcą i arystą ot co!

Cześć robaczki. Powracam już nie z poradnikiem a ze zwyczajnym postem. 
ALE CZY ABY TAKI ZWYCZAJNY?
Żaden z nich nie jest zwyczajny otóż to.
Kto zaprzeczy ten z policji. 

Jak pewnie wszyscy wiedzą, otwarto nowy teren zwany.. czymś tam. Kopytem. Jakimś. Whatevah.
Oczywiście jako dziecko nieco opóźnione w rozwoju dotarłam tam później niż wszyscy, ale rano! Co skutkowało brakiem lagów za co jestem niezmiernie wdzięczna własnemu opóźnieniu. Gdy tak sobie robiłam zadanka i hasałam po łączkach, postanowiłam sprawdzić się jako pani fotograf czego skutki możecie zaobserwować poniżej. 


Tak, umieściłam to wszystko w gifie bo jeżeli mielibyście oglądać każde zdjęcie po kolei to byście wykitowali, amen. 

(tak, nie powstrzymałam się od jazdy z dzikimi końmi, musiałam zaznać tego luksusu)

Jak też można na niektórych zdjęciach zauważyć, mój rudy kompan również jest nieco opóźniony, Serio, dawno nie miałam tak że wpadam na każdy napotkany głaz, ścianę czy budynek. Tylko z nim jest to możliwe </3. Nie mówiąc o chęci zrobienia ładnego zdjęcia bo wychodzi mniej więcej coś takiego:


No właśnie. 

Zauważyłam też że ta moja shalona ruda kupka nieszczęścia potrafi latać co widać na załączonym obrazku.


Krejzi co nie. 


Zwiedziłam całą wyspę jednak nie wiem czy całkiem, możliwe że coś ominęłam. Jednak teraz skupiam się na robieniu reputacji u tego typka Hermita, co potrwa miliony lat ale CO TAM przecież ja nie mam życia i będę w stanie to robić codziennie. :))


Tutaj bardzo twarzowe zdjęcie. Poczułam się niczym Simba czy ktoś tam. No wiecie Król Lew i te sprawy. 


A powyżej mała sesyjka z dziewczynami z klubu :) Od lewej na dole: Mia, Sam i Julia. 


Na wyspie również zostałam agentem! MONIKA CZY TY TO WIDZISZ? Wkroczyłam w wasze szeregi czy tego chcesz czy nie 8|


Próbowałam nawet wrócić do regularnych cs, ale no cóż.. jakby.. to jeszcze nie mój czas. Hehehs. 

Znalazł się też czas na eksplorację domku w Zielonej Dolinie. Mia była tam pierwszy raz (wut) więc wykorzystując jej nieuwagę zmusiłyśmy ją do paru niecnych czynów. Widzicie mój wzrok? Widzicie? :o 



Oczywiście sport to zdrowie i takie tam więc jako trener personalny zajęłam się trenowaniem tych spasłych loszek, by miały fit ciałko na lato. 




BYŁO PRZEDNIO, POLECAM



Tworzyłyśmy też z dziewczynami tajemne kręgi niekoniecznie illuminati i wogle. Robiłyśmy krejzi filmiki na snapie i udawałyśmy że jesteśmy w pełni sprawne psychicznie. 
Jak się okazało, nie do końca.


Chcecie dowodów? To proszę bardzo.



Piszemy swoje imiona by lepiej je zapamiętać.


 Mia się puszcza.


Sam próbuje wziąć ch*ja.


Wszyscy się dziwią że Mia myśli.


I takie tam.

A więc! Kończąc tym pozytywnym akcentę pozdrawiam was całuje przytulam gwałcę i wgl. 

xoxo


16 komentarzy:

  1. Nie gwałć mnie, pls. ;v

    Oddaje pokorne ukłony
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co się dzieje gdy się człowiek kłania
      a za nim stoi Lor
      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Nie gfauć mnie, tylko the Szpiegom pozwalam na tworzenie nowych ras! *chowa się za Dżastem*
      Ja sié ciebie boję, dlatego odeszłam z NW. I zostaw mnie!
      *wyciąga rurzoffy miecz świetlny i macha*
      Nie pozwalam.
      ~oburzona Monieł
      PS S.E, nie oddawaj pokornych ukłonów! Lork zrobi coś złego!

      Usuń
  2. Ja już dawno odkryłam że twój koń ma 3 chromosomy w 21 parze
    W domku było najs, kiedy następny wypadzik

    OdpowiedzUsuń
  3. Lor jeśli możesz nie gwałć mnie...
    I proszę o info kiedy mam wejść na SSO żebym została przyjęta do NW B))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zasłania AN*
      Najpierw wyspowiadaj się u ksiendza Klaudiusza.

      Usuń
    2. oj tam oj tam
      nie udawajcie że nie chcecie
      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Anne, Mia zazwyczaj jest na wszystkich cs więc wtedy ją łap na grze :D

      Usuń
    3. NIE CHCĘ!!!!! *wali młotkiem Lor* Sam cię ukarze, będziesz się smażyć w piekle!

      Usuń
    4. Sam mnie nie tknie <3
      chyba że pejczem

      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    5. Powiedziała, że tak zrobi, a ja jej wierzę. Poza tym schowaj tego lenniaka, ja się go boję! *wrzuca lenniaka do ogniska*

      Usuń
  4. MONIKA CZY TY TO WIDZISZ? Wkroczyłam w wasze szeregi czy tego chcesz czy nie 8|
    Poczułam się obrażona, bo takie sprawy powinnaś załatwiać ze mną, gdyż to ja jestem bossem gangu szpiegowksiego /opraszony dzastinek
    sapije cie lor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ia terz siem poczóuam obrarzona bo fszyscy the szpjedzy maiom wjedźeć rze ktoś nowy hce douonczyć a zwuaszcza bosowi czeba powjedźeć a tag fokle bosie to maż jakjeś postanowjeńa f sprawje ceremonii no hem
      ps dźśai mam dźeń buenduf ortograwicznyh

      Usuń