10 maja 2016

Hejka naklejka, lajkujcie, super fanpejdż

Elo elo elo siedem dwa zero
Trochę tu posta nie było, ale nie bójcie sie moi mili ponieważ po prostu nie miałam czasu na nic włączając w to bloga i grę.
Otóż przychodzę do was z radosną nowiną.
(nie jestem w ciąży z Sam)
(jeszcze)
 jeden projekt/seria którą chciałam przemycić na bloga ma swoje miejsce na FB.
Z racji że mój i wielmożnej Sam fanpag się rozrasta, zaproszę do niego również was moje robaczki.





Wyborna zabawa każdego dnia gwarantowana
10/10
Będziecie mieli co oglądać aż wrzucę kolejnego posta


pozderki, buziaczki, przytulasski
wasza najlepsza


13 komentarzy:

  1. Hej,Lor, wiem, że piszę dosyć późno.. tsaaa, post z maja a ja w czerwcu się tu rozpisuję. xD
    Dobra, proszę o:
    -wejście na mojego bloga,
    -przeczytanie najnowszego posta,
    -ponieważ, chcę,
    -aby przeczytało go jak najwięcej osób.
    -Dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link: star-stable-nichole.blogspot.com

      Usuń
    2. wybacz ale od reklam blogów mam oddzielną zakładkę :d

      Usuń
  2. "(nie jestem w ciąży z Sam)
    (jeszcze)"
    Wiesz, ja robiłam quiz na Fejsbuku i mi wyszło, że eeee... nie bij, sama wiesz, co wyszło... -zasłania się- Że ktoś tu się spodziewa dziecka. Jakiś ktoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam nosi pas cnoty zrobiony własnoręcznie przeze mnie

      Usuń
    2. To czemu w takim razie mam wynik, że urodzisz dziecko? O.o

      Usuń
  3. maj nejm is dżastin

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak śmiesz nie pisać posta od czech miehuf?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie zapraszam na mojego bloga! julia-oldray-sso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń