21 lipca 2015

Randomowe zdjęcia i dwa śmieszky

Czejść! :D Ostatnio doskwiera mi brak czasu - dosłownie. Mniej gram, więcej pracuje.. wymarzone wakacje prawda?   ;-; Na szczęście powrócił mój Juleg, i może przez nią zacznę więcej czasu poświęcać na sso. Oby.
No bo wiecie, ja i ona mamy różne wspólne zajęcia i zainteresowania..



Tutaj na przykład udajemy DJ'a w Forcie Pinta. Ja wsłuchuję się w jej.. brzuch, tworząc nowe bity. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Tutaj rutynowy przegląd wszystkich postaci, z Sam lubimy mieć pod kontrolą niektórych ludzi. Oczywiście nikt nie stawiał oporu ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Jakby ktoś się zastanawiał jak to jest na sso o 4 nad ranem, tutaj ma odpowiedź. Nie pytajcie się co ja o tej godzinie robiłam na grze ._.


Inne spojrzenie na plażę w Moorland i Fort Pinta. Skąd? Hahaa, otóż to. Z zamkniętego terenu, no ale jakby co to mnie tam nie było. A tak fogle to był wypadek. ;-;


Podczas odprawiania rytuałów obok Czarnej Dziury - prosiłam wyższe siły o bezpieczny powrót Julki do domu. No bo w końcu z kim miałabym grać jak nie z nią? :|


A tymczasem wybywam na króciutką wycieczkę. Pora wyrwać się z domu. Nie na długo.. muszę trenować nowego konia, niebawem ukaże się część zakładki 'moje konie'. Ściskam, Lor! :D

1 komentarz:

  1. Pierwsze zdjęcie... Lor... Myślałam, że raczej będziesz próbowała ukryć przed światem to co się wydarzyło tego pamiętnego dnia za miejscem dla DJa, ale nie... Zero powściągliwości. W takim razie mogłyśmy wtedy od razu iść na całość :'))) Czemu nic nie mówiłaś? :<

    OdpowiedzUsuń