2 sierpnia 2015

Klubowe zwyczaje & jesteśmy zwycięzcami

Witajcie w to brzydkie, szare popołudnie! :D Zaczynając od gorących wieści - Morganów. Przed ich 'odpicowaniem' były jednymi z brzydszych koni w grze, oczywiście według mnie. Ale teraz? Za-ko-cha-łam się w nich. Dosłownie. I obiecuję wam że kupię je wszystkie. ¤

Wracając do rzeczywistości, w której mnie na nie po prostu nie stać. Póki co nadrabiam zaległości w mistrzostwach które po dłuższej przerwie idą mi.. średnio? Cóż, nie mogę narzekać - przynajmniej Srebrna Polana za mną tęskniła dając mi chociaż jeden medal. Oficjalnie ciągle się rozgrzewam i ciągle mam lagi.. Taaaaak. :')

O wiele bardziej interesujące są chwile przed cs'ami. No bo przecież w grupie raźniej prawda? :D 



Zbiorowe przytulaski nigdy nie wychodzą z mody prawda? Prawie trójkącik.. równoramienny. :>


Słusznie zauważając o wiele lepiej mi idzie gdy mam za kim pędzić. Zazwyczaj po prostu daję wszystkich na ignore i nie myśląc o nikim spokojnie sobie biegnę. Problem się pojawia kiedy tego nie zdążam zrobić. Tak się stało w GHV co poskutkowało 2 miejscem, zaraz po Julci która brawurowo wygrała mistrzostwa :D 


"Łi ar de czempionsssssss" - aż by się chciało zanucić :o

Apropo dziwnych zwyczajów, dziwnych zdjęć i wszystkiego co dziwne, wstawię wam tu zdjęcie które zuuupeeełnie przypadkiem zrobiłam. A tak w ogóle to mi Sam kazała. 


Piękne dupcie co? Nie zaprzeczycie :|

I na koniec zwyczajowa przeróbka, czyli nieudany wylew mojej weny. Cóż, padło na was. :')


Wyglądamy jakbyśmy właśnie pędziły na wojnę. Husaria wręcz ^^

I na koniec ponowne przeprosiny. Nie żeby ktoś to czytał, ale dalej nie zrobiłam tej przeklętej zakładki z moimi chabetami. Mam niemoc jeśli chodzi o sprowadzanie ich z wyspy :c

Na dniach za to pojawi się pościk poświęcony naszym tajemniczym wyprawom. Zrobiłam długaśną fotorelację którą zamierzam sensownie obrobić. Miłego dnia, tygodnia, miesiąca i życia życzy Lor. xoxo!

5 komentarzy:

  1. Ja też bym chciała mieć wszystkie morgany😁
    Masz rację nie można zaprzeczyć
    Dupcie pikne po prostu
    Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, Lor xd Blog kwitnie.
    ~ Na pewno pamiętasz, Doris Domi Dariusz. Ten... Silvervalley xd

    OdpowiedzUsuń